MySpace Comments
Esti vizitatorul cu numarul:
Hit Counters what is my ip address?

joi, 21 ianuarie 2010

Bancuri

V-am facut o mica selectie dintre bancurile care le-am citit in ultima vreme,vi le prezint pe cele care mi-au placut cel mai mult...

1.Mihai Vodă şi Paşa Hassan aveau taberele pe malurile Dunării. Într-o dimineaţă, Mihai Vodă iese din cort, se duce pe mal şi strigă cât îl ţine gura:
− Paşăăă !!!
− Da, răspunde Paşa somnoros.
− P**ă, mă!!!
A doua zi dimineaţa la fel:
− Paşăăă !!!
− Da.
− P**ă, mă!!!
A treia zi se hotărăşte Hassan să se răzbune. Se trezeşte mai devreme şi strigă el :
− Vodăăă !!!
− Ce vrei, mă?
− P**ă!


2.De ce barbatii nu pot avea mai multe neveste ?
− Pentru ca ii protejeaza legea!


3.Primavara.

Furnica sapa, pune seminte, face straturi. Apare si greierele.
− Ce faci, greierasule?
− Merg la un tenis cu baietii.
− Mai, mai! Sa nu vii la iarna sa-mi ceri mancare, ca nu stiu ce-ti fac!
− Da, da, bine….

Vara.

Furnica aduna, secera, coseste. Trece greierele, cu o chitara sub brat.
− Ce faci, ma?
− Ma duc sa cant cu baietii in parc.
− Sa nu uiti: de la mine sa nu ceri de mancare.

Toamna.

Furnica culegea de zor, facea dulceturi, punea conserve. Trece greierul, tot cu chitara sub brat.
− Ce faci, ma?
− Ma duc sa cant cu baietii in bar.
− Bine, ma, da’ la munca nu vii pana la iarna?

Vine iarna.

Furnica statea in pridvor, infofolita intr-un sal si cu un ceai fierbinte in mana, cand vede o limuzina. Din ea coboara greierasul.
− Ce faci, greierasule?
− Uite, ma duc la Paris sa cant. Am avut succes cu chitara.
− Bine, greierasule, bafta. Si daca-l vezi pe unu’, Toparceanu, zi-i ca-mi bag p*** in “Balada” lui…


4.Cu cateva zile inainte de atentatul de la 11 Septembrie de la WTC, baiatul lui Bin Laden vine plangand acasa.
− Ce-ai patit? intreaba Bin Laden.
− Am luat un 4 la geografie!
− De ce?
− M-a intrebat profesorul care e cea mai inalta cladire din New York.
− Si tu ce-ai raspuns?
− Empire State Building.
La care, dupa cateva momente de gandire, Bin Laden raspunde:
− Las' ca aranjeaza tata... !!!


5.Un vanator vine seara acasa necajit ca nu a puscat nimic. Isi intreaba sotia:
− Draga, ce avem la cina?
− Sex, iubitule..
A doua zi la fel... a treia zi la fel...
A patra zi vine iarasi acasa, dar sotia nu era. Dupa vreo doua ore apare si sotia si il gaseste dezbracat, cu sexul pe calorifer...
− Mai sotule, ce faci???
− Incalzesc cina..


6.Un om intra in dormitor ,cu o capra in brate,sotia lui era intinsa in pat, citind o carte. Omul spune:
− Uite draga asta este vaca pe care o f*t cand tu ai migrene
Sotia raspunde:
− Daca n-ai fi asa de prost poate ai realiza ca aceasta este o capra.
La care omul nostru zambeste:
− Daca n-ai fi asa de proasta ai realiza ca vorbeam cu capra!


7.Intr-un magazin intra un negru cu un pagal imens, colorat viu, pe umar.
Vanzatoarea exclama uimita:
− Vai, ce frumos e! De unde il ai?
− Din Africa, raspunde repede papagalul


8.Doi batrani isi aniverseaza 34 de ani de casnicie, singuri, la o cabana. Noaptea, baba se trezeste, se uita pe geam si spune:
− Iubitule, dormi?
− Nu!
− Iubitule, daca ai sti ce vaca frumoasa e afara!
La care, batranul se intoarce pe partea cealalta si spune cu naduf:
− Iubito, tu nu te uiti pe geam, ci intr-o oglinda!


9.Clientul se urca in Taxi. Foarte grabit, ii spune soferului:
− Repede la aeroport!
Taximetristul demareaza in tromba. Merg ce merg, la prima intersectie semaforul rosu, taximetristul trece in viteza. Clientul:
− Ce faci domn'e esti nebun era rosu ?!?
− Taci domn'e din gura ca eu sunt MESERIAS, stiu ce fac.
Urmatoarea intersectie iar rosu, taximetristul trece.
− Ce faci omule, vrei sa ma omori ?
− Taci domn'e din gura ca eu sunt MESERIAS !
Urmatoarea intersectie semaforul VERDE. Taximetristul franeaza brusc si se opreste. La care clientul stupefiat:
− Omule ne grabim, de ce te-ai oprit? E VERDE !!!
La care taximetristul raspunde calm:
− Daca trece vre-un MESERIAS...


10.La o companie multinationala, angajatii vin la munca la ora 9 dimineata si pleaca seara tarziu, atunci cand terminau tot ce aveau de facut pe ziua respectiva. Intr-o zi, unul din angajati vine la ora 9 dimineata lucreaza si la ora 17 pune pixul jos se duce la director si ii spune:
− Domnule director, eu nu mai pot sa stau, imi pare rau. Am o problema pe care trebuie neaparat s-o rezolv.
Seful este de-acord si il lasa sa plece. A doua zi, angajatul vine la ora 9 dimineata lucreaza si la ora 17 pune pixul jos si se duce la director:
− Domnule director, eu nu mai pot sa stau. Am programare la doctor si trebuie sa plec.
Seful e de-acord si-l lasa. A treia zi vine la 9, la 17 pune pixul jos si se duce la director si ii spune ca nu mai poate sa stea si trebuie sa plece imediat. Seful il lasa si ca sa nu faca scandal se duce la ceilalti si ii intreaba de ce ei vin la 9 si stau pana seara tarziu la serviciu si asta pleaca la ora 17 in fiecare zi. Angajatii ii raspund:
− Domnule director, ar trebui sa-l intelegeti, in fond omul este si el in concediu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu